0994-433-8956

تمام وقت آماده پاسخ گویی هستیم.

طراحی سایت در اصفهان

5/5

طراحی سایت در اصفهان

بی شک شما دنبال بهترین طراح سایت در اصفهان هستید تا کار خود را با خیال راحت به او بسپارید و از همه نظر یک سایت فوق العاده داشته باشید. اما یک سایت خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد؟! در زیر 4 عامل یک سایت خوب و موفق را به شما می گوییم تا دید بهتری بتوانید داشته باشید. همراه اتم وردپرس باشید تا شما را از هر تحقیق دیگری درباره سایت بی نیاز کند!!!.

سرعت مناسب

مهم ترین ویژگی سایت خوب سرعت آن است که بین 3 تا 7 ثانیه باز شود

امنیت بالا

بی شک رقیب هایی دارید که ممکن است به شما ضربه بزنندپس امنیت هم خیلی مهم است.

گرافیک سایت

سایتی که ظاهر جذابی نداشته باشد کاربر را جذب نمی کند و زود از صفحه خارج می شود.

واکنشگرا

الان دیگه بیشتر افراد با موبایل سایت ها رو چک میکندد پس باید در هر دستگاهی به خوبی نمایش داده بشه

قیمت طراحی سایت در اصفهان

بی شک شما هم دغدغه این را دارید که قیمت طراحی سایت چقدر است و چقدر باید روی آن سرمایه گذاری کنم. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که دنبال قیمت های خیلی ارزان در ساختن طراحی سایت نباشید.مثلا یک میلیون یا دو میلیون ….. چرا؟!

علت قیمت های خیلی پایین این است که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. ما در بالا به شما ویژگی های یک سایت خوب را نشان دادیم بی شک کسی که با یک میلیون برای شما سایت درست می کند زمانی برای برسی  امنیت سایت ,سرعت و واکنشگرا بودن و حتی گرافیک سایت نمی گذارد!!! چرا؟؟

جواب کاملا  روشن و واضح است چون پول خیلی کمی بابت این کار دریافت کرده و ارزش و بهایی را برای سایت شما قائل نمی شود. 

بالاخره یه سایت چند؟!

سایت میوه و سبزی نیس که کیلیویی بگیم و همیشه هم  قیمت اش ثابت باشه ولی برای اینکه شما دید بهتری داشته باشید یک سایت خوب از حدود 4 الی 5 میلیون شروع میشه تا 15 میلیون و حتی بالاتر …..

سایت براساس ویژگی هایی که دارد و امکاناتی که کارفرما مدنظر دارد میتواند قیمت های مختلفی داشته باشد به طور مثال یک سایت فروشگاهی ساده که میخواهد فقط فروش محصولات در سایت اش داشته باشد حدود قیمت 5 میلیون قیمت مناسبی است . ولی اگر یک سایت با ویژگی های خیلی بیشتر و پیشرفته تر و اختصاصی مثل سایت دیجی کالا بخواهد قطعا قیمت آن بسیار بالاتر خواهد بود و شاید تا 15 میلیون تومان هم برسد.

قیمت سایت به نوع سایت هم ربطی داره؟

بله قطعا…. ما نمی توانیم برای همه سایت ها یک قیمت ثابت در نظر بگیریم چون ویژگی های یک سایت شرکتی و یک سایت فروشگاهی خیلی با هم فرق دارند.ما در کل 4 نوع وبسایت داریم که در زیر قیمت های حدودی آن را به شما می گوییم. اگر میخواهید با ویژگی های هر کدام آشنا شوید کافی است روی آن کلیک کنید.

 

سایت فروشگاهی

از 4 میلیون تا 15 میلیون تومان و حتی بالاتر!!

سایت آمورشی

از 5 میلیون تا 20 میلیون و حتی بیشتر!!

سایت شرکتی

از6 میلیون تا 25 میلیون و حتی بالاتر!!!

سایت خدماتی

از 5 میلیون تا 20 میلیون و حتی بالاتر!!

سایتم را به چه کسی بدهم تا درست کند؟

طراحان سایت زیادی هم در اصفهان و هم در دیگر نقاط کشور وجود دارند که کار خود را به نحو احسنت انجام می دهد. اما برای این که شما خیالتان از سایت آسوده باشد بهتر است آن را به یک تیم طراحی سایت بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید(چند مغز بهتر از یه مغز کار می کنه).

بی شک هر شخص در یک مهارت تخصص واقعی دارد مثلا طراح سایت گرافیست نیست که بنر های شما را طراحی کند و تخصصی آن چنانی هم ندارد!! پس اگر با یک تیم کار خودتان را پیش ببرید کار شیک و بهتری را تجربه خواهید کرد. تیم اتم وردپرس هم در همین زمینه فعالیت می کند اگر نیاز به مشاوره یا کمک دارید با ما در ارتباط باشید.

اگه به یک سایت نیاز داری ولی نمیدونی از کجا باید شروع کنی  فرم رو پر کن

چطور به یک شرکت یا تیم طراحی سایت اعتماد کنم؟

اعتماد کردن واقعا در حال حاظر خیلی سخت شده است اما با رعایت چند نکته میتوان این دغدغه را رفع کنیم. در این بخش چند نکته را باهم برسی میکینم.

چک کردن نمونه کار ها

اگر با یک تیم یا شرکت برای طراحی سایت صحبت کردید ابتدا از آن تیم درخواست نمونه کار بکنید و تمامی آن را برسی کنید و ببینید که آیا مطابق میل و سلیقه شما هست یا خیر و حتما چند ویژگی یک سایت موفق که در ابتدای هیمن صفحه به آن اشاره شد را در آن سایت برسی کنید(سرعت – امنیت – واکنشگرا – ظاهر و گرافیک)

در صورتی از ارائه نمونه کار ها امتناع کرد با آن شرکت قطع همکاری کنید و به یک تیم با اطمینان تر مراجعه کنید.

برخی از سایت های طراحی شده توسط اتم وردپرس

برسی رزرمه طراح یا شرکت طراحی سایت

به یک باره به هر شخصی اعتماد نکنید.از طراح خود رزومه بخواهید تا مطمئن شوید در کار خودش حرفه ای است.قطعا فردی که چندین سال تجربه دارد با شخصی که تازه کارش را شروع کرده زمین تا آسمون فرق دارد .

آیا با شما قرارداد می بندد؟

اگر طراح یا شرکت طراحی سایت از نوشتن قرارداد امتناع کرد بدانید که یک جای کار مشکل دارد. در قرارداد نیز حواستان به متون قرارداد باشد که به نفع هر دوطرف باشد و به کسی فشار نیاید. ما در اتم وردپرس برای تمامی پروژه ها حتی پروژه های کوچک افزایش سرعت سایت هم قرارداد تنظیم می کنیم.

نتیجه گیری

طراح سایت های مختلفی در سطح کشور وجود دارند اما این شما هستید که باید انتخاب کنید که از کدام طراح برای پروژه خود استفاده کنید.برای اجرای بهتر پروژه بهتر است آن را به یک تیم طراحی سایت مثل اتم وردپرس بسپارید تا کار شما به نحو احسنت اجرا و پیاده سازی شود. در این مقاله سعی شد درباره قیمت های مختلف طراحی سایت صحبت شود امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ داده باشیم. هر گونه سوال یا ابهامی داشتید لطفا در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید. 

کانال تلگرام اتم وردپرس را دنبال کنید.(کلیک کنید)

هر روز با اطلاعات فناوری و سایت میزبانتان هستیم.

اینستاگرام اتم وردپرس را دنبال کنید (کلیک کنید)

تخفیف ها اینجا هر چند یک بار گذاشته میشه پس فالو کن!

جستجو

فهرست مطالب

نام نویسنده : مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

فرم مشاوره

نام

اگه سایت میخوای و مشاوره رایگان لازم داری + ۲۰ درصد تخفیف روی طرح استارتاپی

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی رو به شما بدهند.