0994-433-8956

تمام وقت آماده پاسخ گویی هستیم.

نمیتونم به صفحه ورود مدیر سایت برم!!؟

5/5

سلام امروز میخوایم با هم برسی کنیم چرا وقتی ما میخوایم به طور پیش فرض وارد پنل مدیریتی بشیم به خطا برخورد می کنیم. پس تا آخر این مقاله(خطا ورود به سایت) همراه اتم وردپرس باشید.

احتمالا به شما گفته اند برای اینکه بخواهید به صفحه مدیریت یک سایت دسترسی داشته باشید باید بعد از نام دامنه عبارت wp-admin را بنویسید مثلا atomwp.ir/wp-admin ولی وقتی آن را وارد می کنید با اخطار زیر مواجه می شوید.

صفحه ورود

خب راه حل چیست؟! هیچ راه حلی ندارد جز اینکه آدرس صفحه ورود به مدیریت سایت را از مدیر مجموعه یا طراح سایت قبلی بگیریم! اما اگر شما به صفحه ورود کاربران هم دسترسی داشته باشید و رمز مدیریت را داشته باشید نیز میتوانید از این طریق هم وارد شوید.

ولی اگر این نیز جواب نداد باید به دنبال آدرس اصلی صفحه ورود به پنل مدیریتی سایت باشید.

یک سوال :چرا باید طراح سایت صفحه ورود به سایت را تغییر دهد؟

چرا باید صفحه ورود را تغییر داد

جواب : کاملا واضح است برای امنیت بیشتر. اگر یک هکر بتواند به راحتی صفحه ورود به عنوان مدیر که همان wp-admin در سایت هست را تشخیص دهد و شناسایی کند به راحتی با استفاده از یک رباط میتواند پسسورد های مختلف را چک کند و به سایت شما نفوذ کند.

اگر هکر نتواند این صفحه را پیدا کند کارش خیلی سخت می شود و باید روش های دیگر را برای نفوذ امتحان کند. در پست های بعدی درباره روش های افزایش امینت سایت حتما نکاتی را یادآور می شویم.

علت دوم حتی با داشتن آدرس صفحه ورود

بعضی وقت ها از آدرسی که بهمون دادند اطمینان خاطر داریم ولی اصلا باز نمیشه و خطا میده ولی اگه با یک سیستم دیگه برسی کنیم میبینیم وارد میشه.

مشکل شما به احتمال 99 درصد با پاک کردن کش درست میشود. برای این کار به صفحه مرورگر بروید و سه نقطه بالا سمت راست را بزنید و از منو باز شده روی more tools کلیک کنید و clear browsing data را کلیک کنید.

کش حذف

با کلیک بر روی آن صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود. حال بر روی دکمه آبی رنگ clear data کلیک کنید. با ایت کار کش شما پاک میشود. کش در واقع همان سابقه سرچ های شما است که از حافظه مرورگر پاکسازی می شود.

حذف کش

باز هم حل نشد ؟! این مورد را چک کنید.

وقتی شما آدرس صفحه ورود را وارد می کنید دامنه شما به کد هایی مثل 127.1.1.1 تغییر می کند؟!

آی پی ادرس

اگر جواب بله است متاسفانه آی پی شما مسدود شده است و شما نمیتوانید وارد شوید. باید به مدیر سایت پیام دهید تا دسترسی شما را برسی و محدودیت را رفع کند.

نتیجه گیری

3 دلیل برای این که شما نمی توانید وارد صفحه ورود به مدیریت سایت بشوید را گفتیم 1- تغییر صفحه توسط مدیر سایت 2-کش شدن صفحه ورود 3- مسدود شما آی پی شما . امیدوارم که توانسته باشم مشکل شما را درباره خطا ورود به سایت رفع کنم. همچنین ممنون میشم اگر نظر یا سوالی دارید در پایین همین صفحه برای ما بنویسید. موفق باشید.

کانال تلگرام اتم وردپرس را دنبال کنید.(کلیک کنید)

هر روز با اطلاعات فناوری و سایت میزبانتان هستیم.

اینستاگرام اتم وردپرس را دنبال کنید (کلیک کنید)

تخفیف ها اینجا هر چند یک بار گذاشته میشه پس فالو کن!

جستجو

فهرست مطالب

نام نویسنده : مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

فرم مشاوره

نام

اگه سایت میخوای و مشاوره رایگان لازم داری + ۲۰ درصد تخفیف روی طرح استارتاپی

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی رو به شما بدهند.