0994-433-8956

تمام وقت آماده پاسخ گویی هستیم.

چت آنلاین راز افزایش درآمد از سایت

5/5
چت آنلاین

قطعا همه افرادی که سایت دارند به دنبال افزایش فروش و درآمد شون هستن یکی از راه هایی که میتونه توی افزایش درآمد شما از سایت خیلی بهتون کمک کنه چت آنلاین است. برای این کار شما نیاز به یک سامانه دارید که توی این مقاله بهترین سامانه های رایگان و پولی رو بهتون معرفی می کنیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.با اتم وردپرس همراه باشید.

چت آنلاین

چت آنلاین چیست ؟!

چت آنلاین یه سامانه ای است که ارتباط بین مشتری و فروشنده را برقرار میکند. که بیشتر برای ارتباط سریع تر با بخش پشتیبانی می باشد. برای همین فروشنده یا پشتیبان سایت باید بتواند در سریع ترین زمان ممکن قبل از اینکه کاربر از صفحه سایت خارج شود پاسخ کاربر را بدهد.

چرا باید از سامانه چت آنلاین استفاده کنم ؟!

کاربران برای اینکه مطمئن شوند که محصول و خدمات شما به دردشان میخورد باید از شما مشورت بگیرند پس باید یک راه ارتباطی سریع باشد. اگر شما چت آنلاین دارید باید در کمتر از 2 دقیقه جواب کاربر را بدهید. و گرنه کاربر از سایت خارج میشود. در سامانه آنلاین در صورتی که در تایم غیر اداری شخصی پیام بگذارد به شما پیغام هشدار فرستاده میشود و همچنین از کاربر اطلاعات تماس و ایمیل را میگیرند.

معرفی شرکت های ارائه دهنده چت آنلاین

سامانه چت آنلاین رایگان اینجانب

این سامانه یکی از سامانه های چت آنلاین ازران قیمت است. پلن اول این سامانه رایگان است و شما میتونید از آن را در سایت خود استفاده کنید. به خاطر رایگان بودن بعضی از ویژگی های آن مثل امتیاز دهی به گفت و گو و تعداد گفتگو در ماه محدود است و برای دسترسی به آن ها باید پنل های حرفه ای تر آن را خریداری کنید. برای مشاهده تعرفه و امکانات چت آنلاین اینجانب اینجا کلیک کنید.

سامانه چت آنلاین گفتینو

گفتینو یکی از با سابقه ترین سامانه های چت آنلاین می باشد با پشتیبانی بسیار عالی. این سامانه نیز یک پلن رایگان برای تست با سامانه دارد که برای شروع کار شما که تعداد کاربر زیادی ندارید بسیار عالی و کاربردی است. قطعا این سامانه هم در نسخه رایگان دارای محدودیت هایی است و باید برای رفع این محدودیت ها اکانت های پولی این سامانه را خریداری کنید.

یکی از ویژگی های برتر این سامانه داشتن برنامه اندروید و IOS است که میتوانید از طریق اپ پیام های خود را مدیریت کنید. برای مشاهده تعرفه ها و امکانات سامانه گفتینو اینجا کلیک کنید.

سامانه چت آنلاین رایچت

رایچت نیز یکی از سامانه های بسیار خوب در این حوزه است اما پلن رایگان برای خدمات اش ندارد و باید در همان ابتدا یکی از پلن هاشون رو خریداری کنید اما از تمامی خدمات حرفه ای سامانه میتوانید به مدت 14 روز به صورت رایگان استفاده کنید. یکی از مزیت های این سامانه نسبت به دیگر سامانه ها اتصال به شبکه های اجتماعی مثل واتساپ است. با این کار دیگر هیچ پیامی از دستتان در نمی رود. برای مشاهده تعرفه و امکانات این سامانه میتوانید اینجا کلیک کنید.

اگر نخوام هزینه کنم باید چیکار کنم؟!

خب شاید شما در ابتدای فعالیت سایت تان هست و نمیخواهید زیاد هزینه کنید که کاملا منطقی است. برای این منظور شما میتونید از سامانه های آنلاین بالا استفاده کنید در موارد فوق پلن های اولیه آن ها به صورت رایگان است. یکی دیگر از راه ها نیز استفاده از چت در واتساپ است که به راحتی میتوانید آن را در سایت خود با استفاده از افزونه های رایگان در مخزن وردپرس متصل کنید و یا اینکه با استفاده از کد نویسی به طراح خود بسپارید تا این کار را انجام دهد.

در صورتی که میخواهید این کار را ما برای شما نیز انجام دهیم میتوانید از طریق این فرم درخواست(کلیک کنید) خود را ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آیا چت آنلاین برای سایت ضروری است ؟!

خیر استفاده از آن ضروری نیست ولی در مشتری مداری و تجربه بهتر کاربر بهتر است استفاده کنید.

آیا هزینه این سامانه ها زیاد نیست ؟! چرا اینقدر گران است ؟

خیر اگر به هزینه های خودمان در زندگی نگاه کنیم این هزینه ها بسیار ناچیز است فک کنید که میخواهید ماهیانه یک پیتزا بخورید این پول را برای آن جدا کنید. لطفا در این کار خصاصت به خرج ندهید درآمدی که این روش برای شما دارد بسیار بیشتر از هزینه ای است که انجام می دهید.

راهنما استفاده از این سامانه ها

برای استفاده از این سامانه ها ابتدا باید در سایت موردنظر ثبت نام کنید و یکی از پلن ها را انتخاب کنید بعد از پرداخت و گرفتن پلن یک API به شما داده می شود همچنین یک افزونه هر پلتفرم دارد که باید در سایت تان نصب کنید و آن کد را در قسمت مربوطه بزنید. همچنین شما میتوانید برای تنظیمات ظاهری و شخصی سازی کردن قسمت های مختلف از پنلی که در اختیار تان در سایت آن سامانه قرار گرفته است استفاده کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی شد بهترین شرکت های ارائه دهنده چت آنلاین به شما معرفی شود و همچنین مزایای استفاده از چت آنلاین نیز گفته شد اگر شما هم برای کسب و کار خود از دیگر پلتفرم ها استفاده کردید در نظرات با ما به اشتراک بزارید و

کانال تلگرام اتم وردپرس را دنبال کنید.(کلیک کنید)

هر روز با اطلاعات فناوری و سایت میزبانتان هستیم.

اینستاگرام اتم وردپرس را دنبال کنید (کلیک کنید)

تخفیف ها اینجا هر چند یک بار گذاشته میشه پس فالو کن!

جستجو

فهرست مطالب

نام نویسنده : مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

فرم مشاوره

نام

اگه سایت میخوای و مشاوره رایگان لازم داری + ۲۰ درصد تخفیف روی طرح استارتاپی

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی رو به شما بدهند.