0994-433-8956

تمام وقت آماده پاسخ گویی هستیم.

علت شکست سایت های نوپا و تازه تاسیس

5/5

تا حالا به این فکر کردی چرا خیلی ها سایت میزنن ولی بعد از یک سال دیگه هاست و دامنه شون رو تمدید نمیکنن و سایت شون رو به زباله دان تاریخ میفرستند؟! چرا این اتفاق ها میوفته و چه کار هایی ما باید انجام بدیم که ما هم مث بقیه سایت ها به فنا نره تو این مقاله میخوایم راجب این موضوع با هم صحبت کنیم پس همراه اتم وردپرس باشید.

نداشتن هدف مشخص از داشتن وب سایت اصلی ترین علت شکست سایت ها

علت شکست وب سایت ها

اگر از کسانی که تجربه شکست یک سایت را داشته اند بپرسم چرا سایت زدی در پاسخ شاید جواب های زیر را بگویند

  • به پیشنهاد یکی از دوستان یا آشنایان سایت زدم!!!
  • دیدم همه دارن سایت میزنن منم زدم !!!
  • سایت زدم که فقط پز بدم!!!
  • گفتن میتونی درآمد میلیونی در بیاری مثل دیجی کالا ولی همش دروغ بود!!!
  • دیدم قیمت اش خیلی ارزونه حدود یک میلیون منم سایت زدم !!!
  • هزینه های سئو و تبلیغات اش فکر نمیکردم اینقدر زیاد باشه برا همین ولش کردم!!!

سوالات بالا بخشی از تفکرات یک شخصی بود که سایت داشته و دیگه اون رو ادامه نداده در ادامه همه این موارد را کامل برسی میکنیم. یکی از سوالاتی که باید در ابتدای ساخت سایت از خود بپرسید و یا از دیگران مشورت بگیرید این است که آیا سایت اصلا به درد من میخورد یا نه !!! شاید من یک مکانیکی داشته باشم و اصلا سرمایه زمان و پول برای سرمایه گذاری روی سایت را نداشته باشم خب چه دلیلی دارد که من سایت داشته باشم .

شاید من نانوایی داشته باشم و صبح تا شب در حال خدمت به مردم باشم چطور میتوانم با این همه دغدغه ذهنی و شغلی به سایت هم فکر کنم. پس اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ببینید سایت به درد شغل شما میخوره یا نه و بعد به فکر راه اندازی اش باشید. !!!

نداشتن بودجه مناسب برای سئو و تبلیغات دلیلی دیگر شکست سایت ها!!

علت شکست وب سایت ها

فکر کنید که یک مغازه در یک شهر ناشناس خریداری کردید و فقط اجناس خود را داخل مغازه گذاشته اید و هیچ بنر یا تبلیغی کنار درب مغازه نگذاشته اید.!!! چگونه باید مردم مطلع بشوند که شما یک مغازه مثلا کفش فروشی دارید؟!

مثال بالا را دیدید وقتی شما برای کارتان تبلیغ نکنید تا افراد بیشتری شما را بشناسند کسب و کار شما محکوم به شکست است این موضوع در سایت هم صادق است. اگر یک وب سایت بزنید و هیچ تبلیغی روی آن انجام ندهید سایت شما اصلا بازدید کننده ای ندارد و در نتیجه فروشی هم نخواهید داشت.!!!

در مورد سئو هم همینطور است. برای اینکه ما در رتبه های بهتری در گوگل قرار بگیریم باید روی سئو سایت سرمایه گذاری کنیم تا بازدید کننده رایگان از گوگل دریافت کنیم و آن بازدیدکننده ها را تبدیل به مشتری کنیم. برای اطلاعات بیشتر درباره سئو میتوانید به مقاله سئو چیست؟! و چه کاربرد هایی دارد؟! در اتم وردپرس مراجعه کنید.

سومین دلیل شکست سایت ها : بی کیفیت بودن سایت از هر لحاظ

شاید برای شما هم پیش آمده است که وارد یک سایت میشوید و دیگر دوست ندارید از آن خارج شوید از بس که این سایت زیبا است!!! در کمترین زمان ممکن میتوانید به محصولات مد نظرتان را پیدا کنید و برعکس احتمالا اتفاق افتاده که وارد یک سایت شده باشید و چون سرعت و کیفیت محتوا گرافیکی پایینی دارد به سرعت از آن سایت خارج شده باشید.

سایت شما مثل ویترین مغازه شماست شما باید همیشه آن را مرتب و به روز نگه دارید تا مردم وقتی وارد سایت تان میشوند جذب وب سایت تان بشوند و همچنین باید سرعت خوبی هم داشته باشند چرا که مردم نهایتا 2 تا 5 ثانیه به شما فرصت این را میدهند که سایت را نشانشان دهید در غیر این صورت سایت شما را ترک می کنند و به سراغ رقیبتان میروند. برای شناسایی علت های کند بودن سایت میتوانید به مقاله علت کند بودن سایت های وردپرسی مراجعه کنید.همچنین برای تست سرعت سایت خود میتوانید از سایت gtmetrix.com استفاده کنید

نداشتن صبر و حوصله عامل دیگر شکست سایت ها و استارتاپ ها

آیا شما رقیب های خود را برسی کرده اید؟! میدانید چند سال است که سایت دارند و روی سئو سایت شان تمرکز می کنند. وقتی شما یک وب سایت نوپا دارید رتبه سایت شما خیلی خیلی پایین است و حتی شاید گوگل سایت شما را در بعضی از نتایج اصلا نشان هم ندهند. آیا گوگل به کاربران اش سایت شما که نوپا هست را بیشتر نشان می دهد یا سایتی که سالیان سال در حال فروش محصولات اش هست.

قطعا سایت دوم که سالیان سال سایت داشته را نشان میدهد چون اعتبار بیشتری دارد. اما شما نباید نا امید و دلسرد شوید. شما نیز میتوانید با تولید محتوا موثر در وب سایت خود باعث جذب کاربر بشوید و با همین کار رتبه و اعتبار سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد و در صفحات یک تا سه گوگل ظاهر میشوید.

حواستان باشد که سئو و کسب درآمد از طریق سایت نیازمند صبر و حوصله و پشتکار مستمر است. و حداقل 3 تا 6 ماه باید این کار را انجام دهید تا ثمره آن را در سایت خود مشاهد کنید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به این موضوع پرداختیم که چرا سایت ها بعد از یک سال شکست میخورند و نمیتوانند کسب درآمدی از سایت خود داشته باشند. و چرا بعد از یک سال دیگر سایت خود را تمدید نمی کنند. 4 دلیل اصلی را در این مقاله برسی کردیم امیداوریم با خواندن آن توانسته باشیم علمی را به شما بیفزاییم. هرگونه نظر یا پیشنهاد درمورد این مقاله دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام اتم وردپرس را دنبال کنید.(کلیک کنید)

هر روز با اطلاعات فناوری و سایت میزبانتان هستیم.

اینستاگرام اتم وردپرس را دنبال کنید (کلیک کنید)

تخفیف ها اینجا هر چند یک بار گذاشته میشه پس فالو کن!

جستجو

فهرست مطالب

نام نویسنده : مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

فرم مشاوره

نام

اگه سایت میخوای و مشاوره رایگان لازم داری + ۲۰ درصد تخفیف روی طرح استارتاپی

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی رو به شما بدهند.