0994-433-8956

تمام وقت آماده پاسخ گویی هستیم.

قیمت طراحی سایت

5/5

یکی از دغدغه های افراد برای شروع کسب و کار اینترنتی سرمایه اولیه برای داشتن یک سایت است . و بیشتر افراد با این مشکل مواجه اند که نمی دانند قیمت اصولی یک سایت چقدر است و چقدر باید هزینه کنند . در این مقاله برسی می کنیم که چرا اینقدر قیمت های طراحی سایت بالا و پایین است و بهترین قیمت برای یک سایت چقدر است با اتم وردپرس همراه باشید.

قیمت یک سایت چقدره؟!

سایت یک محصول نیست که قیمت ثابتی داشته باشه. عوامل زیادی در قیمت طراحی سایت موثر هست مثلا طراح سایت حرفه ای تره یا نه یک تازه ماره یا اینکه دارید به یک فریلسنر سایت خودتون میدید یا یک تیم طراحی سایت یا یک شرکت سابقه دار ….همه این ها و ده ها دلیل دیگر در قیمت طراحی سایت موثر هستند که تا آخر این مقاله برسی خواهیم کرد.

اما برای این که اول کار دستتان بیاید که یک سایت چقدر خرج دارد باید بگویم حداقل 4 الی 5 میلیون تومان برای شما هزینه دارد . البته  طراحانی هستند که قیمت های پایین تری میگیرند تا پروژه را از شما بگیرند که در ادامه کامل برسی خواهیم کرد.

دلیل اول : سابقه طراح سایت

احتمالا خودتان هم در کسب و کارتان از یک جایی شروع کرده اید . به خاطر دارید؟! آیا هزینه ای که بابت خدمات یا کاری که میکردید با کسی که 5 سال از شما بزرگ تر و با سابقه تر است یکسان بوده؟! قطعا جواب منفی است این مورد هم در اینجا صادق هست هرچه طراح سایت سابقه فعالیت بیشتری داشته باشد هزینه طراحی سایت نیز بیشتر است.

دلیل دوم : ویژگی های سایت

ویژگی های سایت از اصلی ترین علت های اختلاف قیمت در طراحی است.بعضی از سایت ها نیاز دارند یک ویژگی اضافی برایشان فعال شود مثل دوزبانه کردن سایت یا سیستم چند فروشندگی که باید قیمت آن توسط طراح سایت محاسبه و به کارفرما اعلام گردد.

دلیل سوم : نوع وب سایت

سایت ها به انواع مختلفی دسته بنده میشوند که اصلی ترین آن ها عبارتند از : سایت فروشگاهی ,سایت شرکتی ,سایت آموزشی و سایت خدماتی 

هرکدام از این سایت ها ویژگی خاص خود را دارند مثلا سایت فروشگاهی امکان فروش محصول در آن فراهم است اما در سایت شرکتی این امکان فراهم نیست یا مثلا در سایت آموزشی امکان دانلود وجود دوره ها وجود دارد اما در سایت خبری این امکان وجود ندارد. پس نوع وب سایت هم خیلی مهم است 

در جدول زیر  هزینه های طراحی سایت برای انواع سایت ها کامل برایتان شرح داده ایم.

سایت فروشگاهی

از 4 میلیون تا 15 میلیون تومان و حتی بالاتر!!

سایت آمورشی

از 5 میلیون تا 20 میلیون و حتی بیشتر!!

سایت شرکتی

از6 میلیون تا 25 میلیون و حتی بالاتر!!!

سایت خدماتی

از 5 میلیون تا 20 میلیون و حتی بالاتر!!

دلیل چهارم : طراح یک فریلنسر هست یا یک تیم طراحی سایت یا یک شرکت

این بسیار مهم است که شما ساتتان را به یک شرکت طراحی سایت می دهید یا یک طراح سایت فریلنسر(به کسی که تکی کار میند و آزادکار هست فریلنسر می گویند) شرکت های طراح سایت هزینه های بسیار بالایی از شما خواهند گرفت و کمرتان را زیر قیمت ها خورد خواهند کرد. اما از آن طرف فریلنسر ها هم اغلب فقط طراح سایت هستند و کار های گرافیکی و ….بلد نیستند اما فریلنسر هایی هم هستند که همه کار ها را خودشان به نحو احسنت انجام میدهند.

بهترین مار این است که سایت خود را به یک تیم طراحی وب بسپارید که از چند فریلنسر تشکیل شده است تا کار شما را به بهترین نحو انجام دهند چراکه هر شخص یک قسمت کار شما را در دست گرفته و به اصطلاح کا را دست کاردان داده اند. تیم اتم وردپرس نیز در همین زمینه فعالیت دارد اگر نیاز به مشائره داری همین الان شماره ات را بزار.

اگه به یک سایت نیاز داری ولی نمیدونی از کجا باید شروع کنی  فرم رو پر کن

دلیل پنجم : سیستم تولید محتوا یا سیستم کد نویسی اختصاصی

سیستم های تواید محتوا سیسانم هایی هستند که افراد از قبل آن ها طراحی کرده و در اختیار طراحان قرار داده اند تا کار آن ها سبک تر بشود و راحت تر سایت را طراحی کنند.

استفاده سیستم های تولید محتوا بسیار به صرفه تر است زیرا هزینه یک سایت با سیستم تولید محتوا حدودا یک چهارم سیستم های اختصاصی هست. که در پست های آینده تفاوت های آن ها را کامل برسی خواهیم کرد.

دلیل ششم : نمونه کار های طراح سایت

این مورد ارتباط مستقیم با سابقه طراح سایت دارد بدیهی است که اگر طراح سایت سابقه بیشتری داشته باشد نمونه کار های بیشتری هم دارد ولی کسی که نمونه کار کمی در حدود 4 یا 5 تا دارد به این معنا نیست  که کارش خوب نیست . تیم حرفه ای اتم وردپرس با نمونه کار های قوی در این حوزه خوش درخشیده است. برای نمونه کار های بیشتر ما روی همه نمونه کار ها کلیک کنید.

نتیجه گیری

همان طور که گفته شد قیمت یک سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا ما به تعدادی از آن ها اشاره کردیم . بهترین کار برای داشتن یک سایت خوب و عالی استفاده از تیم های طراحی و فریلسنر ها است زیرا هزینه های شما به شدت پایین خواهد آمد. فقط مواظب باشید که در دام سایت ساز هایی مانند وبزی و … نیوفتید که بیچاره خواهید شد . سپاس از همراهی شما

کانال تلگرام اتم وردپرس را دنبال کنید.(کلیک کنید)

هر روز با اطلاعات فناوری و سایت میزبانتان هستیم.

اینستاگرام اتم وردپرس را دنبال کنید (کلیک کنید)

تخفیف ها اینجا هر چند یک بار گذاشته میشه پس فالو کن!

جستجو

فهرست مطالب

نام نویسنده : مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

فرم مشاوره

نام

اگه سایت میخوای و مشاوره رایگان لازم داری + ۲۰ درصد تخفیف روی طرح استارتاپی

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی رو به شما بدهند.