0994-433-8956

تمام وقت آماده پاسخ گویی هستیم.

نحوه اتصال اسکای روم به سایت وردپرسی

5/5

احتمالا شما هم دوست داشته اید که یک وبینار یا کلاس آنلاین در سایت خود برگزار کنید اما نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید.

در این مقاله به صورت کامل یاد خواهیم داد که چه کار هایی برای اتصال اسکای روم به سایت وردپرسی خودمان باید انجام دهیم.همراه اتم وردپرس باشید.

معرفی اسکای روم

اسکای روم

اسکای روم یک پلتفرم وبینار و کلاس آنلاین است که شما را در برگزاری این کلاس ها کمک می کند که شما می توانید برای استفاده از خدمات این پلتفرم اشتراک های ماهیانه و سه ماه و… تهیه بکنید.

تعرفه اسکای روم

قیمت هر طرح با توجه به تعداد افراد شرکت کننده متفاوت هست که برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اسکای روم مراجعه فرمایید . برای رفتن به سایت اسکای روم و مشاهده تعرفه ها اینجا کلیک کنید.

چطور باید به سایتم متصل کنم ؟!

مرحله اول : بعد از اینکه یکی از پلن های اسکای روم را خریداری کردید باید افزونه مرتبط با آن را نصب کنید. از پیشخوان وردپرس بخش افزونه ها > افزودن افزونه اسکای روم را به فارسی سرچ کنید و آن را نصب و فعال سازی کنید.

نصب اسکای روم

مرحله دوم : به تنظیمات افزونه بروید و در این بخش یک کلید یا کد API از شما میخواهد. این کد را باید از پشتیبان اسکای روم بگیرید. یک پیام یا تیکت به پشتیبان اسکای روم ارسال کنید و بگویید کلید API را به شما بدهد.

ای پی ای اسکای روم

مرحله سوم : بعد از قراردادن کلید API شما میتوانید به اتاق ها و .. دسترسی داشته باشید.

اکنون باید یک محصول مخصوص اسکای روم بسازید. برای این کار به بخش محصولات > افرون محصول بروید و یک محصول جدید درست کنیدو نوع آن را روی اسکای روم قرار دهید.

ثبت محصول جدید اسکای روم

مثل محصولات عادی قیمت و قیمت ویژه را پر کنید .

مرحله چهارم : حالا تب اسکای روم در همین بخش در سمت راست را کلیک کنید . 3 فیلد را باید پر کنید. (اسم اتاق عنوان اتاق و ظرفیت اتاق )

اسکای روم

توجه : اسم اتاق باید حتما به انگلیسی باشد. این نام برای اتصال به سایت ضروری است. عنوان اتاق میتواند فارسی یا هر زبان دیگری باشد (این قسمت به عنوان نام کلاس در بالای وبینار نمایش داده می شود) و ظرفیت کلاس هم میتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

مرحله پنجم : قسمت های دیگر را به دلخواه پر کنید و انتشار محصول را بزنید.

ساخت دکمه ورود به کلاس برای صفحه محصول

بعد از اینکه یک کاربر کلاس را ثبت نام کرد باید دکمه ورود به کلاس برای آن شخص به نمایش در بیابد پس مراحل زیر را انجام میدهیم.

ابتدا باید به قسمت نمایش > ابزارک ها رفته و در قسمت ابزارک های صفحه محصول یک ابزارک با عنوان ” ابزارک اسکای روم ” را اضافه کنید (در این قسمت میتوانید نام دکمه را نیز انتخاب کنید)

ابزارک اسکای روم
توجه : اگر این قسمت را پیدا نکردید یا با اضافه کردن این ابزارک دکمه ورود به کلاس (اتاق) ایجاد نشد یک تیکت به پشتیبان بزنید و بیان کنید که نمیتوانید دکمه را درست کنید و همچنین دسترسی سایت را به آن ها بدهید تا مشکل شما را در اسرع وقت حل کنند.

کار تمام است…

تبریک شما توانستید به درستی سایت خود را به سیستم اسکای روم متصل کنید. اگر هرجایی به مشکلی خوردید میتوانید با ما درمیان بگذارید.

کانال تلگرام اتم وردپرس را دنبال کنید.(کلیک کنید)

هر روز با اطلاعات فناوری و سایت میزبانتان هستیم.

اینستاگرام اتم وردپرس را دنبال کنید (کلیک کنید)

تخفیف ها اینجا هر چند یک بار گذاشته میشه پس فالو کن!

جستجو

فهرست مطالب

نام نویسنده : مهدی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

فرم مشاوره

نام

اگه سایت میخوای و مشاوره رایگان لازم داری + ۲۰ درصد تخفیف روی طرح استارتاپی

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی رو به شما بدهند.